Știri și articole ASF a creat o instituție prin care clienții pot ajunge la o înțelegere amiabilă cu firmele de asigurăriASF a creat o instituție prin care clienții pot ajunge la o înțelegere amiabilă cu firmele de asigurăripublicat acum 8 ani – joi, 28 iulie 2016 la 15:02 pm
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a lansat oficial platforma Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL-Fin) în domeniul financiar non-bancar.
Prin această entitate, consumatorii nemulțumiți pot ajunge la înțelegeri în afara tribunalelor cu firmele de asigurări, cu fondurile de pensii sau cu entități de pe piața de capital, în caz de litigii. Soluționarea litigiilor, atât cele interne, cât și cele transfrontaliere, va fi gratuita pentru clienți, potrivit ASF.
În cazul în care sunt solicitate expertize, traduceri de documente sau alte probe suplimentare, cheltuielile vor fi suportate de către partea care le solicita. Un alt avantaj pentru consumator îl reprezintă timpul de soluționare care este, de regulă, mai scurt decât în cazul căilor judiciare, a precizat ASF.
Activitatea SAL-Fin a devenit operațională din data de 19 iulie 2016.
Vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul asigurărilor?
Citește și alte știri și articole dezvoltate sau selecționate și interpretate special pentru tine de echipa noastră.