Știri și articole ASF a deschis un call-center pentru clienții care vor să facă reclamațiiASF a deschis un call-center pentru clienții care vor să facă reclamațiipublicat acum 8 ani – joi, 28 iulie 2016 la 17:38 pm
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a deschis un call-center, care oferă celor interesați, în mod gratuit, informații despre domeniile care sunt reglementate de această instituție.
Persoanele care apelează numarul de telefon gratuit al call-centerului vor fi dirijate către domeniul care corespunde solicitării. Clienții pot alege domeniile asigurări, pensii, piață de capital, alte informații sau pot reclama un abuz de piață. De asemenea, străinii au acces la informații în limba engleză.
ASF a menționat că acest sistem va optimiza timpul de aşteptare al consumatorului, va prioritiza apelul în funcţie de zona de interes şi va oferi un acces facil la informaţii.
Numărul de telefon gratuit al call-centerului este 0800 825 627, unde sunt disponibile următoarele şase linii predefinite:
- Asigurări – tasta 1;
- Pensii – tasta 2;
- Piața de capital – tasta 3;
- Alte informații – tasta 4;
- Abuz de piață – tasta 5;
- Engleză – tasta 6.
Vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul asigurărilor?
Citește și alte știri și articole dezvoltate sau selecționate și interpretate special pentru tine de echipa noastră.